Efter påskloov.

Här är min nya blogg :) Läs

Jaha.. tillbaka i skolan igen. Kändes som jag skulle dö när jag steg upp i morse.
Vi har såklart redan fått en massa läxor och prov att plugga till.
Påsklovet var jätteskönt. Jag blev lite uppretad när min kusin Olivia från London kom till Sverige;
S= jag       O = Olivia

S: Jag börjar på måndag..
O: Nu på måndag?
S: Ah..
O: Oj..
S: Hur långt påsklov har du?
O: En måndad.
S: *blinkblink* En månad?! Vi har en VECKA.


Det har vart så himla varmt idaag.. Köpt en massa nya sommarkläder. Pappa blev dock lite sur när jag shoppade för 800 i fredags.. oops. Nu är jag jagad som den värsta shoppaholicen i familjen, haha, men jag överlever :P Har så väldigt kul med kusinen. Till exempel när vi var i stan då i fredags, så gick vi in i Gallerian till Montis, det goda glasståndet. Mannen bakom disken till Olivia: "Vad ska du ha?"
Olivia: öhm.. grön äpple och apelsin.
"Apelsinen är slut"
Olivia beställer något annat.
"Vad ska du ha?" till mig.
Jag: öhm.. äpple och apelsin.

Haha, expediten svarar lite lätt irriterat att apelsin inte finns:P


Nu måste jag gå ut med hunden:) Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0