15 december

Idaag har hela dagen vart planerad runt ylvaa som fyller fjortis idag !
Gick upp imorse runt nio ( :S ) för att se  julkalendern, sen gick jag och astrid till mörby för att köpa present till ylva, och hyra film och liite så . Sen gick vi hem till ellen som bakade en kladdkaka (världensgodastebytheway) , och sen kom ylva över , överraskaad ! Presenten by moi och astrid blev en massa badsaker som badskum och badrosor från Kicks , uppskattat :) Vi såg Monster till Svärmor (Monster-in-Law) med Jennifer Lopez, och jag tkr verkligen om den :) Åt godis tills dt kändes som man skulle spy, sen gick jag hem och familjen åkte till farmor som bjöd på middag, skaldjur . Har ätit så mkt nu, ska soova. Imorrn blir det julklappsshopping, och antagligen en liten julklapp till mig själv, som det alltid blir varje gång.. haha. :P Hinner nog inte gå i kyrkan dåra. Nu tjatar pappsen på mej att stänga av datorn , kom hem från farmor nyss .
hare gott ;)

image182
Grattis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0