Andra advent,

Söndagar är så sköna, men ändå inte , för sen är det skola nästa daag. Iförsej börjar det bli ganska slappt nu i skolan, jag har bara ett prov kvar, fysikprov, på tisdag som jag pluggar skitmkt till.. Det är ju mitt sista prov den här terminen, sen får jag mina första betyg:S:S Om det går bra på fysikprovet, kanske jag får ett VG i af :) jag blir faktiskt nöjd med ett VG alla plöggishar:P är inte bäst på fysik , så..

Imorse var jag i af i kyrkan, på Gudstjänst, med Amalia. Jag sa att jag skulle möta henne där fem i elva, opch jag var sen som vanligt, så jag joggade till kyrkan i klackskor.. ajaj.. Det är lite roligare nu när det är så nära jul, för då sjunger dom julsånger , och d e så häärligt ;) De känns ju jul dåå. Men inte med det här kassa vädret. Det ska ju snööa, inte regna, jag vill åka skiidor :P Kanske blir det bara en liten skidtripp med kompisarna till haha Kungsberget :P Vi håller oss till Sverigee vi . Har gått på 4 gudstjänster av 10, jippie. bara 6 kvar ..

Och så har jag vart och handlat julklappar till mormor och morfar :) Är säker på att jag köpte perfekta julklappar till dom.
Gonatt , klockan är mkt !


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Heh det är sant det är redan andra advent :o
.
Men det är ju ingen snö än, bara regn *suck*

Vad önskar du dig i juklapp då ? Jag ska ju ut på stan på onsdag, så jag vill ju veta ;)

2007-12-10 @ 18:33:00
Postat av: Saga

jag vill oxå ha snöööööööööö!

2007-12-10 @ 19:05:14
Postat av: Amalia

HAHAHAHAHA vi hade det ju verkligen trevligt i kyrkan... något sent oxå men men jag bryr mig inte om vad prästen tycker om mig och min gulle plutt stiine!

2007-12-10 @ 21:51:24
Postat av: Ylva

Hhe, rolig blogg kom äntligen fram till rätt!

2007-12-26 @ 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0