Dan före dan före doppardan

Yess, idag har man tagit det ganska lugnt da.. gick upp till mörby och handla dom sista julklapparna runt halv ett . Handlade också en fiin julklänning som jag ska ha på mig på julafton, troligen inte nyår. Då ska jag hitta ngt nytt på mellanrean :) Men iaf, den är grå-silver och typ glittrig, tyckte först den såg lite barnslig ut, men jag ändra mig.. den ser ganska bra ut på . 
Sen gick jag hem och börja slå in alla mina julklappar, har fortfarande nåra kvar, men dom fixar ja sen.
Käraste farmor är på besök ;) Vi klädde granen när hon kommit ! Så nu står den i vardagsrummet och är helt pyntad med kulor och stjärnor och allt vad det är. Fast det kändes lite konstigt att klä den eftersom vi inte ska ha nåra julklappar under den i år. För vi åker upp till mormor o morfar imorrn, och firar jul där, i Gästrikland ellr på gränsen till hälsingland, vet inte riktigt vilket sida landskap d ligger på exakt :P Vi åt tidig middag, och då menar jag RIKTIGT tidig middag, runt kvart i fem .  Julmat =)

Sitter nu och lyssnar på julsånger på iTunes som man laddat ner :P Upptäckte Last Christmas me Ashley Tisdale :S Hennes röst är ju lite jobbigt gnällig tkr jag.. men ganska bra är den iaf! Nu ska jag fortsätta me alla julklappar , och typ skriva julrim (?) . Haha tkr jag är ganska bra på dee ..

Av mig du denna klapp får,
den är mkt bra för ditt hår.

(Hår-inpackning)


image192
alltid vii

Kommentarer
Postat av: Julia Delebeck

Det verkar väldigt mysigt att åka upp till Gästrikland, har aldrig varit där men jag kan tänka mej att det är ett äkta fira-jul-ställe... =) Själv ska jag fira jul hemma (som vanligt), fast jag har ingen julkänsla alls, men det kan bero på att vi ej har pyntat varken hus eller julgran än:P
Ha en mycket God Jul och ett Gott Nytt År!!!
Puss och Kram Julia

2007-12-22 @ 19:49:58
Postat av: Saga

Heeej!
vad mysigt ni ska ha de! Jag firar jul hemma...men med min morfar:P Hoppas din mormor o morfar har fint julpynt!! Då kommer du säkert i julstämning! Det kanske till o med e snö i Gästrikland..om det e de så säger jag bara "lyckost dig"!!!!!!!!
Många juliga kramar,
Saga

2007-12-22 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0