Hemma

kom hem idag från mormor och morfar, Gästrikland eller om de nu är Hälsingland. Somna halv ett inatt och behövde gå upp sju (!) för att ta tåget hem. Har iaf haft en jättefiin julafton =) Firades med familjen och mormor och morfar. Mamma och pappa bestämde ju att vi skulle få typ två julklappar för att vi ska åka till Florida i februari, men de blev fleer :P Är jättenöjd iaf ! Har gått omkring i mukisbyxor i en vecka, såå skönt :) Förutom på julafton, men annars. Skönt att bara ha slappat, men i veckan ska jag åka in till stan och shoppa på mellandagsrean :) Har ju fått en massa julepengar nu . De här e vad jag fick iaf,

OC säsong 4
Plattång
Parfym, Christina Aguilera
Pengar från farmor
Pengar från mormor och morfar + jättesköna strumpor
halsband
Ansiktskräm
Pyamas
Bok: Förföljaren
En slags fiin tomtegrej
Smink

Nu ska jag väl kolla på ännu ett avsnitt av OC, ellr kolla på En Galen Dag i NY som går på femman.
Hare gött ;)


Kommentarer
Postat av: Ylva

yehhh, kul att läsa, ja jag har jäst typ hela din bloggsida...

2007-12-29 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0