Idag (igår)

Idag sov jag till halv 10, men var så trött så jag gick upp kvart över 10. Fick då lite bråttom att äta frukost och göra mig iordning, så jag fick springa till kyrkan som vanligt.. måste ju gå på alla dom här gudstjänsterna innan jag konfirmerar mig.. har fem kvar! Och konfirmationen är i april. Mötte Emelie och Rebecca där, som bestämt :) efteråt gick jag hem och ringde ca 1000 ggr till ellen (som aldrig har med sig sin mobil :@) för att höra om hon ville följa med till täby, men de visade sig att hon redan var där med sin mamma. Och ylva var i småland, och a-k på gotland, hanna var i romme, astrid i östersund.. emma kunde inte, orkade inte ringa fler, så jag åkte dit själv =) trodde jag kanske skulle träffa ellen där iaf, på Vero moda, som vi brukar göra, helt obestämt. Köpte en topp från H&M och ett par örhängen från Indiska. Kanske lägger upp en bild på dom imorrn (eller näe idag blir det, klockan är snart 2 på natten). Köpte saffranglass också, fyfan vad gott :P

Åt världens godaste middag hemma, typ laxgryta :) sen kolla vi på film , gamla minnen :) De var kul att se. Gillar av ngn anledning att se filmer från när vi var små och så , Sen har jag och syster suttit framför OC hela kvällen och tittat . Drack en massa cola så vi blev jättepigga , så de förklarar varför jag fortfarande är uppe, 01.43. De är så bra, har ju inte sett fjärde säsongen, Ryan och Taylor var i koma,  

Nu måste jag nog sova, imorrn (IDAG) är de ju nyårsafton! Kuul ! Måste köpa min festoutfit! Sover nog till 11 imorrn, HARE GÖTT ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0