Inge pluggg !

Sitter här framför datan med  varm lussebulle, muums :) It is lööövely ! Ska se klart på monster till svärmor sen med syster . Haha, gillar verkligen den filmen . Jennifer Lopez är ju sjukt bra. Har vart på träning, men det var typ sju personer där från min grupp :S Är alla sjuuka ellr? Imorron har jag min första sovmorron den här terminen! Guu va sköönt, den är till 9.10 så jag ska passa på att sova lite, för det får jag ju inte annars !  Bara för att just vår klass ska ha sämsta schemat i år. Alla andra klasser i vårt arbetslag får ju tvåsovmorgnar varje vecka, medans vi får vår första på ett halvår. Jag har inge plugg iaf! Okeej, om man inte räknar med att jag ska göra ett julkort, och skriva ett brev till tomten på spanska, men det går braa på spanska juu! Har fått mitt första betyg i ämnet, och jag fick MVG :) Stoolt . Lite mindre stolt över mitt betyg i kemi dåå. Hehe ;) Jag tycker ändå att kemi inte är nödvändigt att lära sej, varför ska jag kunna formeln för svavelsyra när jag är vuxen, liksom? Nääe, ska slappna av lite i skolan, behöver väl inte toppbetyg nu i åttan, de är väl nian som räknas..? SKa inte bli slapp då, men man behöver ju inte MVG i alla ämnen..
Imorrn är de värsta chilldagen ! Vi har sovmorron till 9.10 och slutar 13.30. Och vi ska julpyssla hela dan! Är i grupp me Ylva och Emma, så vi ska ha det fuuun ;)

Neej, nu ska man nog ta en låång dusch,
hare braa !

monster-in-law
image184               













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0