Love Actually ,

Vart hos ylva me astrid och bakat knäck och kolaa :) inte så hungrig längre ;P Och vi såg Love Actually, guud vad den är mysiig! Mkt film nu, haha, förut tyckte jag alltid jag hade för lite tid på eftermiddagarna med alla prov och sånt, men nu är det typ väldigt mkt tid , så nu har man ju tid me allt :) Förutoom att jag inte köpt alla julklappar.. :S
Hade sovmorron imorse, jaa vad de var skönt. Iförsej sov jag bara en halvtimma längre än jag brukar, för jag skulle ut med hunden.. Fy, vad det är kallt ute. Iskallt. Och jag har ju igen riktigt bra vinterjacka, soo jag fryser ihjäl. 

Love actually is all around

 
image186

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hahaha vilken fiin bild på astrid :D

2007-12-19 @ 18:27:19
Postat av: elise

hahaa astrid xD
jag o erica tog också kort där haha :)

2007-12-22 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0