Love LOV

Från idaag är det jullov i två veckor och tre dagar! =) SO happy!  Åker upp till mormor o morfar som bor i en liten okänd ort i Gästrikland/Hälsingland, på sönda. Sen är man där nåra dar, och kmr hem innan nyår igen. Sen är man väl hemma en vecka, och dåå ska jag hinna me mkt. Vi köpte gran igår :) Ganska kort var den, tyckte jaag, jämfört me alla andra år, menmen.. den var fin .  
Gick upp halv sju imorsse :S  I skolan, 8.20, tränade vi tillsammans med kören på julavslutningen. Första "föreställningen" var klockan 9, för sjuor och nior, sen var den andra kvart över 10. Det var kul att stå där uppe på scen tyckte jag, men dte blev jättevarmt!  Man fick ju ingen luft :S Astrid och jag hade kul där längst bak :P Och lärarna gjorde en riktigt rolig avslutning på de hela :P Men det var skitmysigt me julavslutning iaf, åt lussebullar och fick våra första betyg.. ganska nöjd. Är då lite förvånad över mitt G i bild och slöjd :O Tkr faktiskt de gick ganska bra i slöjd jöö :) Bara för att läraren "inte såg glöden inuti mig" och tyckte att jag skulle gått dit på fritiden och gjort klart mitt arbete. Nääe. Slöjd är inte så vikigt :P
4 MVG, 6 VG och 3 G blev de iaf :)

Fick mina julklappar av kompisarna idaa , mkt fina var dom =)
För å fira att vi slutat stack vi hem till ellen efter skolan (jag astrid o ellen´) o åt riis , haha. Och drack te. Sen såg vi The Wedding Singer , me typ Adam Sandler o Drew Barrymore. It was fuun :)

Nu mår jag illa av allt godis jag ätit, ska ta en liten promenix me hunden, sen ska man sova uut :)
hare gott, GOD JUL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0