Sju dagar .

Nu är det bara en vecka kvar till julafton, så sköönt! Ska sova dåå och inte tänka på skolan alls , har ju hört att vårterminen ska vara så jobbig :S
Vart i täby c med ellen och ylva hela dagen nästan , och köpt tusen julklappar, så nu är jag ganska fattig , haha. Men jag är näästan klar med alla julklappar i af, har bara kompisarna kvar , Och så har jag köpt ett rött linne och en låång tomteluva till mig själv som jag ska ha på mig på skolavslutningen, i kören så jag ser riktigt juliig ut :)
Åt på donken, ylva och jag upptäckte minimenyn som räddade vår budget, allt ska ju gå till julklappar nu.. och kläder ;)

När jag kom hem julbakade jaag lussebullar (min drog under julen) och pepparkakor. Och pepparkakshuset är i full gång nurå :) så nu ska jag läsa ut I Taket Lyser Stjärnorna som är jättebra , faktiskt. Dom gör ju en film efter den boken nu, man fick ju provspela i skolan och allt . Och sen ska jag bokrecensera den , så kanske man kan höja betyget i svenska :) Fast iförsej har dom redan satt betyget för den här terminen, så det spelar kanske ingen roll..
íkväll ska jag somna tidigt, har sagt det i flera veckor men det slutar alltid med att jag släcker elva, halv tolv. låter nog precis som ellen nu men jag behöver sömn .
hare bra  ,

Kommentarer
Postat av: BUENA

I taket lyser stjärnorna är värkligen jättebra, jag skrev bokreccension på den :)
Ses

2007-12-16 @ 19:01:37
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: Amalia

yeeees bara en vecka kvar! :D

2007-12-17 @ 18:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0