toorsdag :D

Taggad inför imorrn, för då ere ju LOV ! Får däremot ingen sovmorgon, som de flesta andra får till 10.00 för dom i kören ska ju vara i skolan 8.20 :S Vi har två "föreställningar" som Cecilia säger, och vi måste ju sjunga upp och allt skiit. Men det är riktigt mysigt faktiskt , att stå där. Hade en timmas repetition idag, och de krm gå jättebra på solot, ylva ! Och imorrn får man ju första betygen.. dom är väl inte så viktiga nu i åttan . Ska på träning om typ en halvtimma , orkar egentligen inte idag, men idag är sista träningen de här året, så jag känner att jag borde. Och 20.00 är de typ en intervju på fyran med Spice Girls som såg kul ut =) Jag är iinget fan ellr nåt av dom, men´ändå .
Ska byta om nu, och lite thiings.

Hare gött ;)


Kommentarer
Postat av: B U E N A

Hah, jag ska nog också se det ;)

2007-12-20 @ 19:04:51
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0