För nu är Astrid en fjortiis...

Idag blev Astrid en FJORTIS. Grattis !
Imorse firade Ellen jag och ylva henne med tårta och presenter :)
Astrid blev faktiskt överraskad , haha.

Efter det intervjua vi en pizzagubbe i sätra ,
och efter det badade vi i Edsviken ! Första badet i år !
Skulle egentligen blivit tidigare, men men.. dte var inte så kallt i vattnet, som jag trodde det skulle va..

efter det intervjua vi en gubbe från en fotoklubb..
han bjöd på fika, så jag tog 4 skorpor

"du är så oartig, stine"

Och seeen kan jag stolt berätta att jag sprang 5 km i skogen . orkaa liksom, men jag gjorde det.

lite bilder från förra årets firande till astrid

image78

image80

image81


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0