barnvakt..

Om en timme ungefär, ska jag gå till Ellen med Astrid, där ska vi vakta Ellen lilla kusin Morris. Men innan det ska vi gå till mörby och köpa ben&jerrys. vi kommer alltså vakta morris, medan vi kanske tittar på melodifestivalen;P
jaha, hopoas det går bra för the arc,

Jag kom på! Jag har nyss vart och klippt mig. Bara toppat det, men ändå. Jag ska klippa mej oftare så att mitt hår växer snabbare (lite ironiskt), för jag har fått för mej att jag vill ha långt hår. vilket inte kommer gå, eftersom mitt hår växer i snigeltakt.. har kort hår nu, inte så mkt längre än till axlarna, men om jag klipper mej var 8 vecka så kanske det går .

KRAM
stine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0