Första badet i Kvarnis

Firade Mors Dag genom att gå upp halv sju imorse (hade gått och lagt mej halv 2 på natten) och ge mamma frukost på sängen. Jag hade faktiskt gjort ett fint kort också ;) Sen sov jag två timmar till.

Idag har det typ vart rekordvärme ! Nämen, i alla fall svettades jag i bikini. Vad ska man göra då liksom ?
Astrid, jag och Beata gick i alla fall ner till Kvarnis och badade. Sen behövde astrid gå till sin mosters fest, så jag stannade kvar och solade en timma i stället , och lyssna på NRJ från mobilen.

Sen åkte mamma och jag till Täby C och köpte lite kläder. Försökte verkligen hitta en kjol jag ville ha, men jag hitta inget. Eller jo, en på Jc, men den köpte jag inte..  men jag köpte ett par shorts och två toppar

Måste sova nu.

Det här är Ellens katt när han var liten ; Gustav :)
 image66

Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag saknar gustav :)

2008-01-07 @ 12:21:16
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0