min knäppa kusiin

haha, jag kommer ihåg när du kom till min klass i fyran, alla ville att du skulle prata engelska :P

Dom har ett landställe ute på Möja, där är vi ofta på sommaren.
Hon  är den värsta shoppaholicen jag känner :S

Lista på knäppasaker vi gjort (när vi var små):
* Snott målarfärg och målat vår koja och trott att det andra inte skulle se att den blivit alldeles vit :P
* Köpt 4 glassar i smyg när vi bara fick köpa en var för hennes mammas (min faster) pengar.
* Blivit utskällda för att ha tagit tändstickorna, och försökt laga mat.
* Gjort en regndans på bryggan, trots att det redan ösregnade och blixtrade.
* Bråkat om att följa med varandra in på dass.
* Gjort egna danser i vattnet.
* Öppnat varenda glasspaket i affären för att se vilka leksaksfigurer som fanns i.
* Stått och dansat i mitten av en rondell till "Glassigt"
* Klätt ut oss till jagvetintevad.
MYCKET MERA
Mycket barnsliga är vi :)

 image49


                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0