SAS-strejk

Tack vare SAS-strejken kommer inte min kära kusin idag som hon skulle gjort. Alla flyg blev ju inställda, imorgon också, så nu kommer hon inte förrän söndag natt, sen på måndag morgon, när jag går i skolan åker hon ut i skärgårn :( Vi som hade gjort värsta planeringen med shopping och allt. Jag städade till och med övervåningen för att få extra kläd-pengar av mamma och pappa. Jaha.

Astrid , ellen, ylva och ja satt och försökte hitta en förening vi skulle intervjua (skolarbete) och till slut efter att vi typ tjafsat jättemkt blir det nån jazzdans klubb. Inte så kul. Astrid och jag ville klart ha Gubbgymnastiken, haha.
Vi titta typ fyra timmar i sträck på tv. Först när vi satt på teven var det friends, i pauserna ville astrid och jag se oprah winfrey show, men det ville inte ylva och ellen, så det blev tjafs om det ;P . sen var det OC, och sen kolla vi på Sabrina.

aja, ska lägga mej nu. klockan e ganska mkt.
gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0