Aosch.

Känner på mig att dehär kommer bli ett långt inlägg^^ kom hem från träningslägret i danmark igår, vet inte var jag ska börja. det var iaf skitkul! danskar är verkligen tröga må jag säga, vi skulle be om ett kvitto men dom fatta varken "kvitto" eller "vitt papper", men receive gick bra :) sen var dom inte så bra på friidrott heller xD för att kortfatta lägret: de fanns myror på våra rum, vilket malin har bildbevis på :) Vi var på tivoli en kväll, åkte en berg-och-dal-bana som åkte baklänges! och så hade vi pingisturnering, vann sistaplatsen:D men helgens bästa humor är nog mysterious ticking noise på youtube, hahah. det här klippet :)   

imorse blev de inget konditionstest för min del, för jag mådde helt enkelt inte bra. närmre behöver vi ju inte gå in på de. tude var lika sjuk som jag, så vi peppa dom andra tsm istället :) struntade i halva svenskan, gick istället ner till omklädningsrummet och prata lite med astrid som precis spytt efter biptestet :/

sitter på mitt rum och har sån jäkla huvudvärk! även förkyld och hostig :( måste gentligen plugga, men elin skickar bilder från lägret till mig nu :) finfint! kanske lägger upp ngn senare.
juste, min lillasyster fyller år imorrn oxå, köpt fyra presenter till henne :S inte bra för min plånbok :P min pappa kom precis hem från Italien också :D

pusspå er!


Kommentarer
Postat av: Anton (den blondaste av dom alla)

Tröttnat på din gamla tråkiga header? Eller vill du helt enkelt ha en ny? Nu har du chansen! Tävla gärna om en snygg vårheader på min blogg!

2008-04-28 @ 18:21:03
URL: http://indiesponge.blogg.se
Postat av: Astapasta

Du köpte ju dyra saker oxå XD

2008-04-28 @ 18:29:33
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: Astapasta

kollade på klippet
asgulligt XD

2008-04-28 @ 18:32:49
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: Ban

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahanhaahahaaaaaaa, du hade rätt guuuuuuuu va rolit de va!!!!!!!!!!!!!(KLIPPET)

2008-05-01 @ 13:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0