ÅRE <3

Sov till 9.45 idag, sen ringde Astrid och väckte mig och sa att hon behövde några hemkunskapspapper som jag lånat av henne. Var tvungen att gå upp och ge dom till henne när hon sen ringde på dörren.. var sur resten av morgonen =P Är verkligen inte morgonpigg.

Hade sedan träning i två timmar på Bosön, var riktigt skönt faktiskt. Vart hyperaktiv idag, för när jag kom hem åt jag lite lunch, och sen gick mamma och jag på en långpromenix . var också skönt =) hade tänkt gå över till ngn kompis nu ikväll, men jag kände att jag inte orkade. är sjukt trött. kan bero på promenaden inatt, haha, you know what I'm talking about ;)
Måste bara säg att jag gillar BROLLE haha, bara för att jag och astrid faktiskt mött honom IRL ! *skryta*
puss på er !


Saknar Åre! hade så himla kul där.. <3


Kommentarer
Postat av: Amalia

HAHA promenaadeeen
inatt! Förlåt fortfarande om jag väckte dej.. har typ skuldkänslor :( men aja det var ju kul och uppfriskande... :P haha måste göras om XD

2008-04-05 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0