Filmkväll

hade otroligt kul tsm med ellen och ylva ikväll. först gick vi och köpte mat i mörby på den där sushi-restaurangen. fast vi köpte inte sushi dock, för jag gillar inte det . men vi köpte jakiniku, världens godaste mat! =) köpte även Ben&jerry's såklart . sen gick vi hem och hade mysig middag, kollade lite på körslaget, heja Brolle ;) men ellen gillar tydligen inte det. vi kollade också She's the Man med Amanda Bynes, så himla bra, haha. älskar verkligen den filmen . sen pratade vi lite, och nu har dom gått hem. ska kanske sova snart.

image337


5 saker jag aldrig kommer göra
1. Äta hund.
2. Färga håret turkost
3. Bli slaktare
4. Flytta till Irak.
5. Skaffa spindel

5 sanningar om mig
1. Jag storgråter till filmen Micke och Molle när räven Micke blir lämnad själv ute i skogen av den snälla tanten.
2. Borstar tänderna 20 minuter om dan
3. Trots allt äckligt som dom innehåller, tycker jag faktiskt att McDonalds hamburgare är goda^^
4. Går aldrig och lägger mig tidigare än halv 12 på vardagskvällar :/ [dvs. sover dåligt]
5. Är helt galen i att göra smileysar :D :P :) =) ;) ;D ;P =P =D <3

10 sakar om mig
1. Är du singel? japp.
2. Är du lycklig? emellanåt
3. Är du uttråkad? aa, gör ju den här listan =)
4. Är du ledsen? nej, inte just nu
5. Är du italienare? I wish!
6. Är du gravid? inte vad jag vet
7. Är du full? näe
8. Är du en cooling? absolut :)
9. Är du från Irland? haha gud nej,
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja :D

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ibland.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? haha ja.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? mm ..
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej.
6. Har du haft en hemlig beundrare? de vet jag ju inte om den är hemlig ;)
7. Är du kär? Nej, inte för tillfället.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek.
2. Hår eller ögon? Hår, tror jag. Nej, ögon.
3. Katt eller hund? Hund, har en ju :)
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Öh, både och =)
5. TV eller Internet? Internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca Cola såklart.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll. fast vild utekväll skulle ju va kul också =)
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Natt^^
10. MSN eller mobil? Båda!

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? mycket
4. Hoppat Bungee Jump?
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offentligt? ja, många gånger
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Gud ja.
10. Velat försvinna? Nej.

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? till Astrid =)
2. Telefonsamtalet du fick? Var från Ellen.
3. Personen du var med? Ylva och Ellen.
4. Roligaste grejen som hänt? Filmkvällen :D
5. Personen du sms:ade? A-K
6. Du va i en bil med? Julias bil med julia, ylva och astrid.
7. Gick på bio med? igårkväll med amalia, julia, fanny, astrid, hanna, ylva, alice
8. Var och shoppade med? Hanna.
9. Du kysste? tänker jag inte skriva här^^
10. Du skrev till på myspace? Har inte det.
11. Du kommenterade? på en blogg? Josfin.
12. Du tillbringade natten med? kommer inte ihåg.
13. Du kramade? mamma

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Självklart fick du ta listan ^^

2008-04-20 @ 09:29:16
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0