Fredag <3

Praoat som vanligt idag dåra. Hanna och jag blev mkt förvånade när Karin, en av våra handledare i praon på spa't, sa att vi inte behövde städa och istället sa att vi fick bada i bubbelpoolerna. guud vad skönt säger jag bara! Vi gick runt i vita badrockar och i vita badtofflor och åt chilinötter, haha. orkade ingen lunch efter de. Sen jobbade vi lite till och sen sluta vi. Sen mötte vi Astrid och gick runt lite på stan..mådde dock lite dåligt när jag skulle hem, vet inte om de var nerverna som lekte lite. men jag kan säga att det blev en konstig eftermiddag, utan att säga för mycket. träffade josse också på stan, som jobbar på Daniel Westlings gym och har självaste blivande prinsen som handledare! Coolt säjer jag bara =)
Nu har jag alltså praoat en vecka på spa't och tycker de är jättemysigt! ´kommer sakna det när jag ska tebax till skolan..

Ha en najs friday !


Kommentarer
Postat av: Y

Daniel W?!
va kul;)
Saknar dig!!

2008-04-05 @ 08:42:38
Postat av: Amalia

Haha fredagsnatten :P

2008-04-05 @ 16:36:06
Postat av: Stine

haha snarare lördagsnatten ;)

2008-04-05 @ 16:40:40
URL: http://stiine24.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0