HORTON

(skrivet i söndags)

Imorse vaknade jag till den nya tiden, dvs. att när jag steg upp och klockan visade halv 11, var den egentligen bara halv 10... så, motvilligt gick jag upp, åt och klädde på mig på 10 min, och sen fick jag springa till kyrkan för att möta julia och amalia. Som vanligt kom jag försent till gudstjänsten, men det är inte lätt att springa i klackar inte.. gudstjänsten blev något flummig iaf J


På eftermiddan gick jag och mamma på en promenix med hunden, vart riktigt skönt! Det är verkligen vår ute nu, svettades i min jättetunna jacka.


Efter det kom astrid över, och vi åkte in till stan för att hämta ut våra biobiljetter till Horton. Haha, Horton är alltså en animerad film, som var superbra! Tidningarna hade vart så snåla och gett dom en trea i betyg, men jag tycker verkligen att den var värd fem! Herregud va astrid och jag skratta till den..
image307

Efter bion fick Astrid syn på BROLLE, han som liknar Elvis och som var med i körslaget igår. Trots att Astrid vägrade till en början, och till och med drog sönder mitt skärp på jackan (haha), så förföljde vi honom minst en kilometer tills vi äntligen vågade säga "hej, du var med på Körslaget igår va" och han svarar lite stressat med sin flickvän bredvid sej "jajamänsan" och vi berömmer honom för att han var duktig (astrid tyckte han var skitdålig) och han säger att vi ska titta nästa lördag. Kände oss verkligen som stalkers där ett tag :P


Japp, upplevelse för livet dehär astrid. Och imorrn börjar praoen, ska jobba på SPA med Creasy (nytt smeknamn på hanna).


HARE!


Kommentarer
Postat av: Astapasta

Jag tyckte inte at han var skitdålig
Bara inte så bra XD

2008-04-05 @ 15:39:29
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: hanni

uuusch INTE CREASY!!!!

2008-04-06 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0