Inköp =)

De är jätteskönt ute nu! det känns liksom som det är 20 grader ute, härligt <3
nu sitter jag på mitt rum och pluggar tråkmatte :/ ligger en massa kapitel efter, och sen måste jag göra engelska som jag också ligger mkt efter i.. hur lyckas jag.

Men iaf, mamma och jag åkte ner till båten där pappa var, och fikade och låg och solade på däck. har blivit lite brun i ansiktet =) Efter de tog mamma och jag en snabbis i mörby, där jag fick lite fina grejer :) orkar inte lägga upp bilder.

* Bikini från H&M
* Svart keps från H&M (så snygg!)
* Vita sneakers från Åhléns, Esprit

hade!


Kommentarer
Postat av: Amalia

Najsmed lite nya saker :)

2008-04-20 @ 19:06:25
Postat av: BUENA

Hur ser bikinin ut? *Nyfiken*

2008-04-20 @ 19:21:52
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0