onsdag .

hallelujah! =)
ska alltså KONFIRMERAS på söndag, och det börjar kanske bli lite nervööst . eller inte :)
känner mig faktiskt inte alls nervös just nu. vi hade konfa-möte i danderydskyrkan idag, och repeterade hur det skulle bli och så. men vi repeterade inte solot som jag, amalia, julia och nu Astrid som är ny medlem i vår fina sånggrupp, ska sjunga inför 400 personer på söndag :S vi ska träna på det på lördag, då det blir 4 timmars träning i sträck.
jag måste hitta kläder till efterfesten.. har ingen aning om vad jag ska ha på mig, och det är liksom.. 4 dar kvar. bravo. men jag har en lika fin talang som julia har, att skjuta upp på grejer .. 



i'm addicted to the thought of you and me, even thought I know it'll never happen.


Kommentarer
Postat av: BUENA

Va? vaddå se den på fredag?

Haha, det ser så roligt ut när du har skrivit, vi ska konfiramera oss bla bla, men jag vet inte vad jag ska ha på mig på efterfesten ;) x)

2008-04-10 @ 07:22:35
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: -> JOSFIN

Hihi, jag kommer på er konfirmation!
Men, du och Julia kan inte vara på långa vägar så bra som jag på att skjuta upp saker, jag är mästaren på sånt! Jag har lärt Julle allt jag kan xD

2008-04-10 @ 17:43:12
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0