sleepy

Vet att jag verkligen borde sova nu, men mitt hår är blött efter duschen och jag hatar att sova i blött hår :/ Ledsen för alla humörsvängningar idag, bästa botemedlet just nu är väl då att sova. Bakade en tårta ikväll och slog in alla presenter till syster som fyller år imorrn, de tog 2 timmar, och jag har knappt hunnit plugga nånting.. fick precis reda på att Unit 1 ska vara inlämnad på onsdag! heelt omöjlgt för min del. har så mycket annat just nu.

A heart is not to play with

A heart is not a toy

But if you want to break it

Give it to a boy

image346


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Haha jag kan en annan sån där om killar ^^
Boys are just like toilets, either they're emty or they're filled whith shit. Ha :P .

2008-04-29 @ 07:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0