Start over

japp, nu har veckan started over =) hände inte så mycket igår, var bara på praon med hanna på spa't, sen gick vi runt lite på stan, och jag köpte en fin tröja/tunika från Åhléns, sen åkte vi hem. Sprang en liten joggingrunda runt 9 på kvällen också, jätteskönt! De gjorde jag eftersom jag visste att jag skulle missa träningen idag, eftersom vi hade middag på ett café på söder, som heter Muggen, med mentorsguppen. Det var mycket trevligt =) Jag, Astrid och hanna kom försent, inte så förvånande, och fick krångla med tunnelbanan. Men men. Det var gott iaf :)
Haha, vilken humor man har haft den här veckan. är säker på att jag kommer leva ett bra tag.. på en häst som jag fick riktigt bra fart på, hahaha ;D

Nu ska jag ner och äta en apelsin, sen ska jag nog läsa liite Gossip Girl, och sen blir det sängen!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0