Sunday !

hellou =)
idag kan jag knappt röra mig för att jag har så jäkla mycket träningvärk! (ursäkta språket) men det är inte sant, hur ont det gör. måste stretcha bättre.. juste, ska börja på YOGA har jag bestämt mej för! =) ska tvinga med astrid, ellen och ylva hade jag tänkt, tror dock inte att jag kommer lyckas.. ;D men vi får se hur de blir me det. idag har jag iaf bara tagit det lugnt. gick ut på promenix med astrid imorse, och efter det hade vi bestämt att vi skulle åka in till stan, men astrid fick s.k. tjejsjukan, så jag och mamma åkte till täby istället och kollade på konfapresent eftersom jag konfirmerar mig och exakt en vecka. vet inte vad jag ska ha på mig efterfesten heller :S det blir väl till att kolla lite runt på stan efter praon imorrn då.

men nu ska jag nog gå och se ett avsnitt av älskade OC <3 eller så blir det till att läsa en bok som jag måste recensera till skolan.. :/
ha en bra söndag! lägger upp en bild på människan som jag saknar mest just nu <3

image322


Kommentarer
Postat av: BUENA

Svar: Förlåt, hahahah! Jag var nog inte så pigg när jag skrev det där inlägget hahahh ;)

2008-04-07 @ 07:18:46
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: -> JOSFIN

Jag går ju på yoga ;)

2008-04-07 @ 14:53:30
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: ellen

yoga? kanske kan testa en gång. om de inte är på en tisdag.. el ons, to, fre el sö :P

2008-04-07 @ 19:17:44
Postat av: Emma

Jag vill börja på yoga!!!

2008-04-07 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0