Valborg

Valborg! me looove :)
var som vid tradition nere vid brasan i parken. det regnade och allt, men vi överlevde, dock inte mina nya vita skor xD... jag, ellen och hanna gick dit och köade i minst en timma för sockervadd. sen kom Amalia, julia fanny och tude och köade med oss. annars hände det inte så mycket, var med A-K, hanna och elise tills alla började dra hemåt. så jag tog en liten promme med hunden och följde med hanna på vägen hem. så, nu lämnar vi april bakom oss, nya tider! :D

image348

Engelskaprovet gick jättbra idag! medans alla var ute och sjöng valborgssånger på skolgården satt jag alltså och gjorde provet.. gjorde nog extra bra ifrån mig just därför att min eng-fröken hade skrämt mig med avdrag och allt, jaja. imorrn blir det skärgården :D ska bli jättemysigt :) men nu måste jag sova, ses!


Kommentarer
Postat av: Astapasta

Varför vill du alltid att man ska kommentera?

2008-05-02 @ 15:55:07
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: Stine

kul kommentar past, kom inte på något bättre? :)

2008-05-04 @ 21:33:58
URL: http://stiine24.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0