Vår !

Heej =) Prao idag igen, började halv 9 istället för 9, eftersom hanna och jag skulle dela ut reklamlappar till folk som var påväg till jobbet . fick lite hjälp av Lisen också, hjälpte mycket ;) hanna och jag praoar alltså på ett spa i inne i stan som är väldigt fint, men vi får i stort sett bara städa :/ men jag blev testkanin för en superskön ansiktsmassage :) herregud, vad skönt det var, höll på att somna lite där.

Vart på träning också, de var skönt men jobbigt. Sprang intervaller utomhus, vad varmt det var!
Men nu ska jag nog fixa maten till imorrn, mamma och pappa vill ju inte betala varje lunch i två veckor på stan, så nu ska jag fixa lite pastasallad, mums ! Har väldigt lust att se OC också, var ett tag sen. ska nog göra de om jag hinner och orkar.
Hade!
image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0