08-festivalen

Igår var det stockhoplms dag. Åkte in igår med olivia och frode till stan för att fira att vi är stolta stockhomare på 08-festivalen, typiskt sverige att det ska regna. vi gick runt lite i affärer, och köpte mini vattenpistoler haha. sen när vi kolla på klockan märkte vi att vi skulle vara på Kungsträdgården om 10 min, och vi hade inte köpt blåa pannband till vattenkriget eller lämnat våra väskor på NK, så vi fick rusa uppför Nk's fyra våningar och lämna väskorna, kondition säger jag bara =) sen när vi var på "kungsan" fick vi reda på att dom flyttat vattenkriget till Gärdet, så vi fick rusa uppför NK's fyra våningar igen, hämta våra bussremsor ur väskorna och ta bussen dit. vi kom nästan en timme efter att man skulle, men vi hann precis tills alla började gå mot skogen. haha, värsta arméerna. marschering, och alla bah "DÖDA!". så vi anslöt oss med resten av alla blåa och fyllde på vatten i äckliga vattenpölar. haha kriget var först helt galet, och olivia och jag hade ju bara mini-vattenpistoler som har skitliten stråle, skulle ha tagit bazookan! sen var det någon korkad människa som kastade tomater och creme fraiche som jag fick på min cashmirtröja. röda, dvs Söder, vann hehe.. men dom var många fler.

olivia i NK-hissen


påväg in till stan..


    

alla åkte nyss, var tvungen att gå upp tidigt imorse :/ trött, kollade på film och spelade guitar hero halva natten :P idag kommer astrid och ylva hem :D ses, ska fortsätta operation "Inreda rummet" nu. bye people <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0