1 augusti

åkte in till T-centralen vid tretiden för att träffa Ylva och Astrid som precis kommit med en buss från kära småland. påväg till t-banan åskade det jättemkt, det var lite scary faktiskt.. jag var typ under all åska dessutom och på toppen av allt började det ösregna. på tunnelbanan omringades jag av danskar eller några människor i alla fall som pratade något språk jag inte fattade. hehe, väldigt detaljerat här. men jag blev jätteglad att träffa Y och A igen!:D det var ett bra tag sen. det tråkiga är väl att båda åker imorgon igen:( men vi satte oss på McDonalds iaf, för de hade inte ätit något. och jag betala 16kr för en McFlurry :D haha, fettosar vi är:)



nu blir det pizza för hela slanten, ingen orkar laga middag idag. alla är jättetrötta, jag med. men efter middan ska jag till hanna på filmkväll:) Stuck on You ska vi se (Fäst vid dig på svenska), där Matt Damon är med. Kul de, nu ska jag se min nya beroende-serie Scrubs :P ses.


Kommentarer
Postat av: Emma

Stinee Scrubs e också min nya beroende serie!

Vilket Sammanträffande..

2008-08-02 @ 17:04:01
URL: http://emma93.blogg.se/
Postat av: Stine

hehe absolut =) är du hemma?! jag vet ingenting..

2008-08-02 @ 19:31:44
URL: http://stiine24.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAha stuck on you:P SAKNAR DEJ ASTRID!!! Dej(stine) och ylva också,men er träffade jag ju;)<3<3<3

2008-08-02 @ 23:48:38
Postat av: Y

hehehehe



ja e brun



bara så du vet:P

2008-08-05 @ 08:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0