17 augusti

tjing! :)
idag firade jag ellens födelsedag igen haha, denna gång med astrid & ylva :) ylva bakade någon kladdhög som skulle föreställa en tårta;)  E fick en manikyr hos Kicks i present av A&y, något jag kommer önska mig med! skulle behövas för mina fula naglar, hehe.. men jag har nästan slutat bita på dom iaf. här är lite bilder från födelsedagsfirandet, synd att A-K inte kunde vara med eftersom hon är på gotland. förra året lyckades vi ju överraska ellen med att kidnappa henne till Grönan (sista bilden), det var sjukt kul hahah :) lite senare ikväll blir det filmkväll hos Y, Mean Girls kan man ju bara älska.
idag kom familjen hem med, fick träffa min älskade hund också, saknat gubben.
so long, people! <3


Y & jag posar med tårta i handen =)

    


förra året:)


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åhh, jag ville ju också vara med och fira underbara Ellens 15 års dag!

Ja jag har det jättebra här på Gotland, haha många minnen från 6:an;) Jag kommer hem på tisdag eftermiddag.

Kram

2008-08-17 @ 21:57:18
URL: http://gitarrtjejen.blogg.se/
Postat av: Astrid

Vad fin Ellen var XD

2008-08-18 @ 11:29:00
URL: http://mignon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0