24 augusti

det här inlägget blir kort, för pappa har fått för sig att jag ska gå och lägga mig tio. om tio minuter. kommer ändå inte kunna somna förrän vid ett-tiden så det är bara onödigt. antar att jag måste börja ställa om dygnet igen..
jaoo, idag fyllde mamma år så vi firade henne imorse på Möja. sen seglade vi hem, jag sprang i skogen och mötte astrid och hennes mamma. trevligt de, sen var det födelsedagsmiddag för mamma, min favoritmat - jakiniku :D 

imorrn börjar skolan, fast jag tror det bara är upprop. hur som helst måste jag gå upp runt sju :S hur ska det gå liksom. aja, efteråt ska jag hitta på något med dom andra, kul det iaf. ses, måste sova -.-


skolavslutningen 14 juni <3 saknar. och längtar tills nästa lov.


Kommentarer
Postat av: a

stine det var skolavsutnong den 12 juni. Elias fyllde år den dan

2008-08-25 @ 12:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0