26 augusti

tjing!
idag är det tisdag då. hade ganska kort skoldag, astrid och jag gick hem till mig och kollade på alla bra tv-serier och såpor som går på eftermiddan på femman :P lite Top Model och One Tree Hill fick det bli . sen stack jag iväg på träning, ganska jobbig var den men det känns ju bra efteråt =) haha, dom andra snacka om att sova över där vid gymnasiet så kan dom bara vakna 3 min innan lektionen börjar och traska dit. dom går ju där, själv har man ett år kvar till gymnasiet. 
efter träningen var det good middag framför Christine, Vänner & nu Ugly Betty:) så mycket på teve och så mycket tid :) jaoo, så såg min dag ut potatisar, inget speciellt det vill säga. oj, nu är reklamen slut så nu börjar ugly Betty igen!  vi ses . ikväll blir det promme också. ses.
  

Lindsay Lohan ska vara med i ett avsnitt av Ugly B, FYI :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0