3 augusti

Hola amigos =) var i arninge centrum och köpte två klackskor, använder inte klack så mkt egentligen men det blev som de blev. de var väldigt fina skor:) dessutom var en av dom på rea och kostade bara 99kr. och så tror jag att jag såg alice, men jag gick inte fram och kollade. sen blev det även en rosa topp och ett par örhängen från H&M. allt det för 500 kr!
imorrn ska jag in till "reacenrumet" med hanna, dvs mörby centrum som  är som en enda stor rea. ska dit så fort dom öppnar och köpa en väska för 300 spänn (kostade 900 först). igår var mamii och jag där, köpte ett par rosa ballerinaskor och en massa hårgrejer. mycket shopping =)

men nu är det dags för film, gammal klassiker denna gång, Pretty Woman. sen blir det nattpromme med A-K <3 ses.
gaah, det åskar som fasiken :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0