5 augusti

hallo folk, var i täby c idag igen (haha), denna gång med hanna :) vad e det här, fjärde dagen jag shoppar i rad? min plånbok har gått ner i vikt dom senaste dagarna haha. men jag har någon slags klädabstinens just nu.. hittade fina outfiten idag med jacka, kjol och linne, såg lite gossipgirl ut sådär. men det slutade med att endast det rosa linnet fick följa med hem. ska nog hursomhelst tillbaka och köpa det andra med :)
just nu är det huset fullt, och då pratar jag inte om filmen. kalle har någon slags avskedsfest med sina kompisar, eftersom han åker till USA på utbytesår på torsdag. längtar tills jag ska göra de:)
sen kommer A-K och hanna över och kollar på film, Björnbröder och Pirates of the Carrebean tänkte vi se, har inte sett trean så.. hah, disneyfilmer for life. ses people <3

                        "Brother Bear"
















Kommentarer
Postat av: Y

va kul:)



hr internet här!

kolla min blogg



//stolt uppdaterare

2008-08-06 @ 10:00:36
Postat av: hanna

HAhah. täby var ju åxå lite...speciellt. Absolut energikurvan-nere-på-noll-humör:P

2008-08-06 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0