7 augusti

Sov inte mycket inatt. Ca två timmar efter att jag somnat skulle jag upp igen, och åka med Kalle till Arlanda. usch, vad jag redan saknar honom :/ när vi kom hem sov jag lite till. sen åkte jag in till stan och mötte olivia och frode :) vi gick runt på stan i två timmar, sen åkte jag hem till danderyd igen för en ansiktsbehandling, jätteskönt! alla dom där produkterna jag använt för ansiktet från åhléns var tydligen bara skit. så jag kom precis hem från salongen. nu är Olivia och frode med det coola namnet här =) blir nog film ikväll.
imorrn är det Stockholmsfestivalen, ska åka in med O och F då :) och på lördag är det vattenkrig mellan norra och södra stockholm, är på norra förstås! men nu ropar O att jag ska komma och vara med henne när hon vaxar benen för hon är rädd, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0