Banana Pancakes



Har inte så mycket att säga egentligen:) var först uppe i mörby centrum imorse, var tvungen att gå upp runt nio vilket var rena mardrömmen :/ det kändes som när jag vaknar på skoldagar.. där köpte jag iaf en väska som jag ska ha till skolan (vill inte redan tänka på skolan!) och en klänning för 50 kr på rean =) kändes bra för min del, hehe.. sen bar det hemåt för att städa huset, mot betalning förstås. det tog i stort sett hela eftermiddan. sen åkte jag, mamma och brorsan till täby c. det var egentligen menat att kalle skulle få kläder till USA, men jag tiggde på mig en topp och en höstkappa från Zara:) japp, för övrigt är jag ganska dyngsur. var tvungen att ge mig ut i "stormen" med hunden, det är väl bara att  tåla när man är hundägare =) fick lite sällskap med hanna i af, men våra paraplyn hjälpte ju inget haha. mitt vändes ut och in hela tiden, och hannas paraplyskaft böjde sig för att det blåste så mycket, haha garvade inte lite där. så det slutade med att vi blev dyngsura ändå. hur länge ska det här bajsvädret hålla på?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HHHAhahaha Stine, de va faktiskt en skitkul promenad:D <3

2008-08-06 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0