fjorton minuter i två



man kan ju undra varför världens finaste måste vara död =( gosh, vad man älskar honom i 10 things I hate about you. den är så otroligt übergullig, om ni inte sett den så se den. om jag fick en tidsmaskin bara, så skulle jag resa tillbaka till januari och göra så att han inte dog av drogerna .. in real life menar jag nu.
nu är det ganska tyst här i kryp-innet, astrid sover tror jag och ellen ser ut att försöka i alla fall =) ylva och jag är nog dom ända survivorserna här, maha :) trött jag kommer vara imorrn.. men vadå, det är sommarlov fortfarande så orka bry sig om de där med att "ställa om dygnet tillrätta igen" bla. ska väl försöka sova jag med nu, gonatt <3

ps till Mali: var är du, inte är du på msn i alla fall =P

Heath Ledger

Kommentarer
Postat av: Amaliiiia

Haha jag behövde sovaaa, ska vara uppe o kolla på skräckfilm på studsmattan inatt med F o J till typ klockan 4-5 så jag ville ha lite sömn så jag inte däckar ;) Haha det är mysigt att chatta med dej på msn vid typ 2 på natten när alla andra tråkar sej <33 CHRISTYY O MAL DE BAL ÄLSKAR COLA 4 LIFE <3

2008-08-20 @ 12:50:28
Postat av: Astrid

ööhh survivorserna?

bara för att jag inte blir övertänd av socker :P

2008-08-20 @ 18:16:14
URL: http://mignon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0