helloouu

jepp. stackars er, så var man här igen =) vet inte vad jag kommer hitta på nu, lika bra att låta bli kan man ju tycka, men här kommer ett inlägg iaf:) mamma mia var jättebra, vore ju härligt att vara i grekland nu. haha, nästan så man inspireras till ett bröllop i Grekland om sisådär 10-15 år haha. hur fin var inte ön dom var på liksom? jaoo.. för övrigt är jag sjukt trött nu, ska försöka sova snart. det måste vara rekord, har inte lagt mig ett enda minutslag före tolv den här sommarn men idag så! vill ju vara fina fisken, det vill säga pigg imorrn. för imorrn ska det inhandlas mycket fint på stan med ellen, shoppa:) blev helt galen i Urban Outfitters, skulle vilja köpa hela affären men allt är så dyrt där. förutom bion med familjen fikade vi och var inne på urbanO. riktigt mysig kväll var de. efter filmen applåderade alla, visst filmen var ju riktgt bra men har aldrig vart med om en forna Bond i en Abba-musikal (haha, me like) eller applåder efter :P inte för jag tror en enda själ i sverige bryr sig, men så här kommer nog min dag se ut imorrn:

10.00- uppe med tuppen, gå promme med min hund
11.00- frukost
11.30- plugga matte med syster
13.30- klar med matte! springa i skogen kanske
14.30- åka med E till stan eller täby
19.00- Sova. haha nej då.

gonatt. oj, nu fick jag höra av syster att det är dubbelavsnitt av sex and the city på tv. jaha, så gick det med min sömn.


me like Urban :)


Kommentarer
Postat av: Astrid

nej du som skulle hjälpa mej med en sak

2008-08-21 @ 17:00:25
URL: http://mignon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0