I väntan på att reklamen ska ta slut

vem - är i rummet med dig: me myself and I
vem - tänker du på nu: haha christine
vem - pratade du senast i telefon med: Anna
vem - hus var du senast i:   ylvas
vem - önskar du var med dig nu: Ingen speciell
vem - är din favoritsläkting: kusin olivia =)
vem - i din skola går dig mest på nerverna: det skriver jag väl inte här
var - går du i skolan: vaddå var? danderyd?
var - är din mobiltelefon: i väskan 1 meter från mig
var - är din mamma: knallar runt i huset tror jag
var - sover du: i min säng
var - handlar du mest: H&M tror jag =P
var - fick du tag i tröjan du har på dej: ärligt tror jag det är tudes, vi råkade nog byta linnen under någon sleep-over hos ylva=P båda hade vita linnen
var - åkte du senast bil: blev skjutsad av pappa till skolan imorse
var - i ditt rum är du: skrivbordet framför datorn


vad - åt du senast: pasta med pesto
vad - drack du senast: vatten
vad - är det för färg på dina byxor: inga byxor på mig :) dock blåa shorts
vad - är den närmaste saken som är blå: en blå penna
vad - gillar du mest med skolan: vännerna.
vad - har du på fötterna: inget
vad - är din favorit färg: beror på vad, men blå och rosa tror jag =)
vad - för film såg du senast: såg bitar av mean girls häromkvällen, men annars legally blonde
vad - hör du just nu: ljud från teven i rummet bredvid


har du- sovit - i en annan säng: japp
har du- kört - över hastighetsgränsen: nope, ingen moppe, ingen bil :/
har du- målat - om ditt rum: näe
har du- dansat - framför en spegel: hehe ja
har du- hoppat - in i en bil med folk du just träffat: nej
har du- varit - i slagsmål: haha nja, mina bråk med syster kan bli ganska våldsamma;)
har du- smugit - ur ditt hus: jo, en gång
har du- haft - känslor för någon som inte känt detsamma: många gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0