Roligaste kvällen <3

Hej, och ledsen för "dålig uppdatering" som alla bloggmänniskor säger.
igår går inte att beskriva, hur sjukt kul det var! haha, har nästan ont i halsen av allt skratt och skrik! ylva, jag, fanny och amalia åkte in till grönan efter skolan, det öppnade inte förrän 15.00 så vi var där innan. det var nästan inga där, så vi var helt själva på vissa åk-attraktioner och hann med typ 15 åk på en timma, haha nytt rekord x) sen började det ösregna så vi gick och åt på "matvraket", en väldigt god hamburge-restaurang :) det regna typ en timma medans vi åt, sen blev det sol och jättefint! så mali (amalia) och jag passade på att åka uppskjutet och fritt fall och sånt i solnedgången, för man såg dessutom ut över hela stockholm nästan =) går inte att beskriva hur fint det var! vi tyckte fanny och ylva missade något därnere på marken. vi åkte typ 1000 åk, favoriterna var väl extreme, uppskjutet och radiobilarna :) sen när vi åkte nånting hörde vi en massa dunk och typ skrik och när vi kollar ner är Adam Tensta och Lazee och några fler vid stora scenen och har någon slags konsert så vi går ner och tittar. efter ett tag går jag och amalia och köar till TILT som är precis bredvid scenen. när vi står i kön så kommer självaste Adam Tensta till kön av alla ställen och börjar prata med några personer som står en meter ifrån oss. vi ba "kolla!" så kollar han på oss, bollar lite med sin nalle som han har i handen och "passar" den till oss :D haha efter det var jag överlycklig och kunde inte sluta säga "jag fick adam tenstas nalle!" haha. gillar honom egentligen inte så jättemkt, men jag blir helt galen om jag får se någon som vart med på teve x) vi fick även preja oss fram till scenen för att röra Mange Schmidts mage, sen var vi tvungna att bege oss hemåt. på t-banan delade vi upp vår fina kexchoklad-ask som vi stolt nog vunnit, maha, så nu har jag ett lager av kex-choklad i kylskåpet =) ska ner och ta någon sen till filmen. men det var så helt fuckat kul igår! undrar om någon orkar läsa allt det här, och det här var inte allt ens :P fick två kompisar som jag gick i spökhuset med, en lill-kille och hans storebrorsa typ, den äldre var så himla rädd i spökhuset och skrek typ dubbelt så högt som vi andra :P nej, nu blev det nästan för mycket text här! ses !

        


fritt fall :)


Ylva och jag med nallen Tensta i handen :)


haha, amalia och fanny


stora scenen


vårt beautiful pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0