Sista kvällen..

nu ska jag och familjen på restaurang i stan och fira kalles sista kväll i Sverige. eller snarare sörja :/ närå, jag är mest spänd för honom! som om det var jag som skulle åka bort till USA i ett år. han har haft tur med familj i allafall, pappan är italiensk exkock och lagar supergod mat, mamman har en syster som bodde i sverige, deras son gillar musik och åker snowboard. och dom två döttrarna har flyttat ut. jag är också sugen att åka på utbytesår, dock vill jag inte ta studenten ett år efter alla andra.. men jag ska försöka hamna på västkusten ifall jag åker :D om man inte hamnar där får man i alla fall åka dit på lovet i USA.  bäst är ju att åka mellan ettan och tvåan för då får man vara med på "examiniation" eller vad det heter, och ha såna där hattar på sig. ses people <3 imorrn ska jag upp runt halv 4 på morgonen för att åka med bror till flygplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0