31 augusti

tjena! igår hände inget spec, var på träning och på kvällen var jag hemma med syster och åt god middag, och kollade på "Min Brors Flickvän", den var väldigt gullig. och åt upp alla kexchoklad som vi vann, haha. runt midnatt gick jag på en promme med min hund, och sen när jag kom hem skulle jag säga gonatt till min syster som låg och sov i mammas säng. och då började hon gå i sömnen (!) hon började snacka om att lämna tillbaka lampor för att hon lovat farmor det, och gick ner för våra trappor. och jag frågade henne "va, vilka lampor" och hon ba "men stine, det HÄR är en lampa!" och börjar knacka på källardörren. haha, läskigt kan man ju tycka! Idag har jag vart i Täby C och shoppat lite med Emma och Hanna. trevligt de, köpte en klänning från Gina Tricot, lösnaglar (låter lite äckligt, men jag försöker sluta bita på naglarna som inte är så vackra just nu) och ett par träningsshorts från Stadium. men nu ska jag gå på en promenix och sen se på Scrubs säsong 2! fick låna av emma idag :) ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0