Söderbärke dag 4

23:49: idag paddlade jag kajak för första gången i mitt liv! måste säga att jag var livrädd för att välta först hehe, men det var faktiskt väldigt kul:) och lättare än jag trodde. Sen åkte vi även en tur till Norsberg, en liten stad i närheten, och gick i lite affärer.
Sen blev det middag à la Stine&Ellen, tacomiddag:) Mycket gott var de. jag hackade allt det som är med på femte bilden, stolt. Runt 22.00 kände vi för att kolla ifall söderbärke var roligare idag, en fredagskväll, än det vart i onsdags.Det var nöstan helt öde än en gång, men en cykeltur blev de iaf =) Nu är vi i lillstugan och lyssnar på högtalarna och läser Vogue/Solo. Imorrn är det Ellens födelsedag! fast hon verkar inte lika exalterad över de som jag blir över födelsedagar.. ?
Gonatt!

         


Kommentarer
Postat av: Astrid

vad e det gula på bilden med tacogrejer?

2008-08-17 @ 17:09:56
URL: http://mignon5.blogg.se/
Postat av: Stine

haha, typ ett måttband. vet inte varför det ligger där.

2008-08-17 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0