Söderbärke dag 5 /hemma

Idag fyller Ellen år, grattis :) Vi vaknade runt halv 11 av att hela E's familj kom in till lillstugan med presenter och frukost. riktigt mysigt de, fick mig att längta efter min egen födelsedag. så vi satt där och pratade och åt frukost medan ellen öppnade presenterna. hon fick en Kent-skiva av mig:) sen var det bara att packa ihop allt jag hade spritt ut, och bli skjutsad till tåget tillbaks till kära stockholm. det var hur mycket folk som helst på tågstationen i Västerås, där jag bytte. jag tror de flesta skulle till 08-festvalen, ikväll är de ju the Voice med. väntar bara på att astrid ska ringa, så vi kanske ska åka in dit också :) men hon har lite feber, något hon håller hemligt för hennes pärooon så hon ska få åka in ändå.

det var allt från söderbärke i dalarna denna sommar, <3


Grattis! :) älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0