25 augusti, skola igen

hej:) idag hade jag ställt väckarklockan på halv sju, men när den ringde stängde jag av den och råkade somna om, och vaknade en halvtimma senare, något försenad. jaoo, första skoldan var inte jobbig. dom pratade i någon timma eller så, sen fick vi gå hem:) jag, astrid ellen och ylva gick hem till mig och gjorde inte så mycket. sen fick Y lust att se Legally Blonde så hon satte på den. sen fikade vi på caféet med, skämde ut mig ganska så mycket framför killen bakom disken, no details:P jag köpte en cola med dubbelt så mycket koffein i, har aldrig sett en sån förut. fast jag blev snarare trött än pigg av den, kändes som jag skulle somna där inne. :P
sen åkte jag och Y hem till astrid och lagade middag åt hela familjen Bohlin:) alla tyckte om den, och så fick jag veta att hästar kan simma vilket jag tycker är helt knäppt, men tydligen så kan dom det(?) 




här är dagens video, min idol =P älskar skrattet, så übergulligt <3

Kommentarer
Postat av: Y

hehe, killen bakom disken...



2008-08-25 @ 20:14:13
Postat av: Fanny

Heeej stine line vi ska gå på grönan

2008-08-25 @ 22:24:19
Postat av: Fanny

Mohahahaha Grönan här kommer vi

2008-08-25 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0