hej igen

märkte att läsarmängden "steg" så fort jag skrev det förra ynka inlägget ;P så ett inlägg får ni nu :)
den här och förra veckan har vart sjukt kul och tråkig. på tisdan förra veckan kom fransmännen. jag ver nervös som ***. men det gick bra, min frans var pratsam och väldigt snäll. vi gjorde en massa saker: åt på CG's en kväll, åkte hem till erica och firade Mahés födelsedag, var på lucia cup, bowlade, firade ylvas födelsedag, bakade lussebullar som inte ens finns i knäppa frankrike, mycket nattpromenader.. haha roligast var nog på fredan på lucia cup. på toppen av allt snodde jag mikrofonen i "kommentatorrummet" och sjöng Du gamla du fria så det hördes i hela gympasalen. fick en applåd i alla fall? kanske borde söka till idol. not x) tisdan den här veckan åkte fransarna hem. ganska skönt ändå, äntligen får man lite tid själv. men det var kul att ha dom här. roligare blir ju att åka till Paris! :)

nu finns de ju 100000 miljarder bilder på facebook, men här kommer några iaf:






var med i luciatåget på fredan <3 så mysigt. snacka om julstämning. och stackars fransar som knappt visste vad vi höll på med. hos dom firar man inte lucia. som sagt är det helt knäppt där. dom äter inte lussebullar, firar inte lucia, kollar inte på kalle anka klockan tre..? första dan här fråga dom "varför är det så mycket ljus tända?". hihi, julstämning kanske.

Kommentarer
Postat av: BUENA

Hahaha, du fick applåder första gången du sjöng men tredje gången hade nog de flesta tröttnat och de skrek "håll käften" haha x) Jag tyckte det var bra iallafall x)

2008-12-19 @ 08:28:37
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Astrid

vad social jag ser ut

2008-12-25 @ 21:04:42
URL: http://mignon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0