Mer shopping


                                       grå kofta - gina tricot
                                       grått linne - kappahl 
                                       pärlhalsband - glitter

haj på er. shoppade mer idag, på rean :) påvägen hem mötte vi plötsligt ylva, nyanländ från småland. vi bestämde att ta en promenad på kvällen. vi såg två stjärnfall, det första stjärnfallet var jättefint, men det andra.. jag har aldrig sett nåt liknande, stjärnan såg ut att falla "jättenära".. självklart kollade ylva rakt fram och pratade och missade det hela så jag är enda vittnet =)  
juste, påvägen hem från stan mötte vi Arne och började fråga lite om åre och så. han sa "ja det är väl i slutet av januari nånting..." det är bara en månad kvar juh :D men är det nån som vet det exakta datumet för Åre?


Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag behöver också veta när vi åker till Åre. Vi som ska till spanien åker den 6 Feb. Så vi kommer inte ha mycket tid efter åreresan antagligen om vi ska åka i slutet av januari ;)

2008-12-30 @ 09:45:15
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Stine

hoppas det inte är samtidigt ;) men jag tror han sa typ runt den 26e eller 27e..

2008-12-30 @ 10:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0