Alla hjärtans dag <3

hellou!! idag är de Valentines day då , dvs alla hjärtans dag =)
inte för att de är jättespeciellt för mig, eller jo, de  är de faktiskt! gillar speciella dagar, även om de liksom inte hände ngt speciellt.. men ändå! jaha.. dagen i skolan var skön, vi hade först 15 min sovmorgon, och sen sluta vi kvart i två. vi har typ bara gjort oseriösa grejer,  som "viskleken", här pajar man allt genom att viska "ko" istället för "korn" :P efteråt, gick jag ellen och Y hem till moi och fika lite, såg lite på Gilmore Girls. sen vare träning på G! spelade basket halva träningen , de är ju riktigt jobbigt efter ett tag,  iaf när man är så duktiga som vi är ;D ¨så, jagh kom hem för en timma sen, har ätit  middag, och måste kolla igenom matten lite, eftersom jag har prov imorrn på G-delen. de är väl inte så självklart att G-delen är så himla lätt som alla säger att dn säkeert är, jag har legat efter att tag, och missat en del, så..

ursäkta humörsvängningarna, men jag kan fortfarande inte sluta tänka på det som du sa.. visst, de stämmer och jag försöker faktiskt! eller, näe det gör jag inte, jag försöker inte ändra mig efter hur du vill att jag ska vara, men du behöver ju inte ta allt det här så jävla seriöst!! de är inte bara jag som gör fel, har du tänkt på det? du gör fel hela tiden. mP, vet att jag nog bara är paranoid nu, men kan man inte ens få prata med "personen", utan att känna sig helt jävla bevakad?! kände precis såhär i sexan, två år sedan, kan bara tänka mig hur kommenterarna skulle bli.

Ericas egna citat:
Tack för att ni finns. Glad alla hjärtans dag <3
    

Kommentarer
Postat av: It would be emty with out me;)

varsågod för att jag finns!
Yehhh...;P

2008-02-15 @ 18:50:25
Postat av: Amalia

Grattis på alla

2008-02-15 @ 19:00:49
Postat av: den hemliga mega-anonyma underground-bevakaren (ellen)

hmm skummmmt stine skriver hemlihetsfulla inlägg ;P

2008-02-16 @ 19:50:44
Postat av: astrid

hahaha fin bild på mej....

2008-02-18 @ 18:52:58
URL: http://www.mignon5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0