fredag

väldigt skönt med fredag, vart med astrid och ellen^^ vi gick hem till mig, och försökte få igång dvd:n i vardagsrummet, men de gick inte, så vi förflytta oss upp en våning och såg Brokeback Mountain.. heath ledger är grymt söt.. eller var grymt söt, eftersom han är död nu... :'(
iaf, sen såg jag och astrid på Grey's Anatomy också, shiit va bra de är! har bara sett något avsnitt förut och tyckt att det var jättbra, men har liksom inte kollat varje onsdag på de, men nu ska jag börja kolla på repriserna, för jag är STUCK with it! så på måndag ska jag se nästa avsnitt .
btw, om en vecka sitter jag på ett plygplan till FLORIDA. ska bli så jäkla mysigt, säger jag bara.
hare gott! ;)
                                                                                                                           image267


Kommentarer
Postat av: BUENA

Florida? Lyx, Lyx, Lyx!!!

2008-02-15 @ 22:04:21
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: BUENA

Jag vet inte vad du menar, header? Jag tror inte att jag har din msn, adda mig, julia.knave@... :)

2008-02-17 @ 19:59:43
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0